Du Snälle Ärlige Man i Sverige, vill DU dejta en snygging?

Möt Gimzan! 29 år ung snäll tjej med hjärtat på rätta stället. Hon är en bra lyssnare, tycker om träning samt att umgås med vänner. Finns det några fel på Gimzan? Möjligtvis att hon är FÖR snäll ibland samt att hon inte är helt övertygad om sin egen förträfflighet alltid. 

Tjejer känner ni någon bra, snäll kille som kan tänka sig en dejt med Gimzan så säg till i kommentatorsfältet.

217128_10150570244265711_897130710_18392877_6864834_n.jpg
Med tillåtelse av Gimzan! 🙂
10 thoughts on “Du Snälle Ärlige Man i Sverige, vill DU dejta en snygging?

    • Ok! 🙂 Vad tycker du om att göra på fritiden? Jag såg att du kör glassbil som arbete. Det låter ju kul! Är det ett arbete du haft länge, trivs du?

  1. Jag gör lite av varje på min fritid, lite av det som faller mej in… men bilar, trav, huset, cykling… Ja det är ett kul jobb, mycke folk å barn som oftast när jag träffar dom är på bra humör 😛 Har inte jobbar där så länge, blir snart ett halvår, jobbade med skolskjutsar innan… men arbetstiderna tok knäcken på mej! fick inget liv helt enkelt

    • Ok! Jag ska vidarebefordra informationen till Gimzan så får vi se om hon tycker det verkar kul att prata lite kanske? Jag skickar ett meddelande till dig i så fall 🙂

Kommentera

