Jävla Murphys lag om alltings jävlighet!

Varför är det ALLTID så, att när jag bestämmer mig för att lägga ner något….säg shopping….så börjar ALLA butiker REA ut alla plagg jag velat ha, till bisarrt låga priser. Som den HÄR.

127779709453790425.jpg
bild från Halens

 

Det är som om shoppingdjävulen pekar finger åt mig.

Det kliar i fingrarna på mig. Att shoppa är så lätt, bara ett lite klick bort…i fördärvet. 

Jag får som rökaren skaffa mig ett annat beroende. 

TE!

Kopia av tropical.jpg
Favoriten just nu, åh så gott!
2 thoughts on “Jävla Murphys lag om alltings jävlighet!

Kommentera

