Mmm jag doftar gott :)

Jag bara MÅSTE rekommendera den här.

images.jpg
Bild lånad från Elizabeth Arden

 Jag har svårt för lotions, det blir ofta kladdiga eller doftar underligt på mig, eller doftar inte alls. Jag har testat Body Shops Body Butter men de förvandlas till slime på min hud. Green Tea lotionen däremot fick jag tag på av en slump, jag brukade inte köpa dyra produkter just pga att jag känner mig lurad. Jag var på Kicks och fick i samband med ett köp hem en minitub  av denna body cream och jag blev kär.

Den doftar underbart och blandar sig så väl med min parfym (Britney Spears Fantasy). Den går in i min hud väldig lätt och doftar friskt. 

Parfymen däremot kan jag inte använda, den luktar blyertspenna på mig efter ett tag, så den rekommenderas icke! 😦

Burken är dessutom stor 500ml så därför håller den ett bra tag innan jag måste byta till en ny. Sist men inte minst känns det bättre att använda den än att ha parfym på sig när jag ska ta hand om min lilltjej, då den doftar mer diskret.

Kommentera

