Vilken är den fulaste snoppen ni sett och varför?

När Tjejerna träffas händer det att vi kommer in på samtalsämnet sex. Inget är heligt. Vi synar exen, one-night-stands, nuvarande och hörsägen i allmänhet.

Vi har smeknamn på killars organ. En kväll var vi väldigt fyndiga och kallade snopp för ”plånbok”.

”Så han har en stor plånbok?” kunde en fråga vara.

”Oh, ja och len och fin är den också, skinnet är verkligen mjukt” och så skrattade vi så vi kiknade.

Det brukar sluta med att någon vill gå hem och ha sex med sin pojkvän efter mycket snack.

För det blir ju nästan som ett förspel – att prata om sex. Även om det är dåligt sex, eftersom vi då påminns om motsatsen – riktigt bra sex.

Sånt där sex där du nästan rodnar för att det är så bra. Där du kippar efter andan och undrar ”vad fan hände?” (fast på ett bra sätt då).

Så sätt igång tjejer, och prata lite ”dirty talk”. Vem vet vad ni kan vinna på det?

sex-life_56901515.jpg
Myspys mmmmm
47 thoughts on “Vilken är den fulaste snoppen ni sett och varför?

  1. Hahahaha.. Tack för den.. Hörde av en lilla syster till mig.. ska inte nämna namn, hahhaha att tanter snackar mer än 20-30 åringar om sex. Hon berättade att det var det var värre än de dirty talks med hennes väninnor.. Hahahha/ Masse

  2. Här verkar du kommit på en känslig punkt då jag upplever att bara män kommenterat.Men visst pratar vi om den?Oj vilka historier man kan berätta….:)

  3. Min är iaf snyggast och helt klart bäst. Kvisten är frisk även om träet (jag) är ruttet. Det är väl det enda jag har att skryta med. Men det gör jag inte. Eller hur?

    • jo gissade det, tyckte det var kul formulerat, fö det skulle vara väldigt besvärligt att mäta sig själv, tror jag läst någonstans att kvinnor är 14 cm djupa, men att det kan variera samt att det ändras beroende på upphetsning osv…

  4. Jepp, vi mäter. Fast jag får nog lite till skamms erkänna att jag var rätt så gammal första gången jag mätte, insåg helt enkelt att jag inte gjort det tidigare. Mmmm får nog varna Fru S för elaka tanter som gör syndiga saker med små oskyldiga män.//Herr S

  5. Ingen aning, är ju inte så mycket att göra åt saken ifråga, den är ju som den är. Är betydligt viktigare att den orkar med länge.

  6. Storleken är alltid viktig för killar och det oavsett vad de själva säger. Typ: Jag har inte… Jag bryr mej inte…Snick-snackMen självklart kommer män att säga: näråå.. det få stå för dej osv.

    • Så det är liksom viktigt men inte coolt att bry sig? Eller är det en självförtroendefråga kanske?

  7. Längden har alltid varit viktigt för killar, men vi tjejer föredrar att dem vet vad dem gör med den istället!!!;)

  8. En halt liten snopp kan nog ge en smäll på självförtroendet för en del män i tonåren, men de flesta kommer väl över det antar jag. Men visst är det viktigt, nu är jag inte helt 100 på detta då jag själv aldrig hamnat i någon kris. Men om det vore en struntsak skulle det inte finnas annonser om penisförstoring/förlängning osv. Det vet ju plastkirurgerna också att det är ett ganska vanligt ingrepp nuförtiden.

    • Ja, penisförstoring finns, men det kanske inte är så många som är villiga att hamna under kniven för någon cm ändå?

  9. Ibland är jag glad att inte karlar hör vårt snack. Jag undrar om de någonsin skulle våga ha sex igen i så fall :DFast jag antar att det jämnar ut sig i deras snack.

  10. Trollan, jag tror ni kvinnor är mycket mer elaka än vad vi män är, jag upplever att vi pratar mer positivt om kvinnor än vad ni nog kan göra om män. Där vi konsetrerar oss på det som är bra, medan ni kvinnor kan håna något ni inte tycker är snyggt. :-PFast nu blev jag ju nyfiken på om ni även brukar diskutera snygga kukar.

    • Jag tror jag får skriva upp vilka frågor vi faktiskt tog upp under kvällen. Rubriken var ju faktiskt bara den första.Ja vi diskuterar snygga snoppar, bra sex, bästa sexet/sämsta sexet, tips och tricks… osv 🙂

  11. Det finns en orsak till varför jag inte dejtar tjejer som bloggar. Jag vill helt enkelt inte ha huvudrollen i en bloggsåpa där allt läggs ut till allmän beskådan. Jag pratar inte om snoppen, utan om allt annat, inkl den ev relationen. Ord som sagts, känslor som blottats. Någon jävla ordning för det vara, som han sa Hermansson.

    • Fast allting läggs inte ut, exempelvis, är det ingen här som vet hur vår relation ser ut, annat än att den är bra. Jag skulle då aldrig skriva om vår relation om den gick dåligt eftersom det blir för privat. Inte heller hur min sambos snopp ser ut, Du kan ju alltid be din bloggande flickvän att inte lägga ut saker om dig också, så behöver du inte begränsa vem du träffar…. 🙂

  12. En specialomskuren variant… Hur förklarar man detta… omskuren så att själva strängen och en smula till var borta… Det bildade liksom ett hål UNDER ollonet där sperman kom ut… och större risk för att otäckingar i form av baciller kom in…. betänk då också att första kontakten var i ett mörkt rum, med tungan, jisses så jag funderade över hur den såg ut 😉

  13. ”Fulaste”? Hm….Jag tycker att snoppar för det mesta är rätt härliga och fina! Jag har sett några stycken, som mamma till fyra söner…fast deras kanske inte gills? Jag gillar annars när dom är jämnbreda s a s uppifrån och ner…och de får gärna vara ljusa…..och av den lite större storleken….Så en smal, liten penis, som inte är jämnbred, utan som smalnar av i slutet eller början….är rätt ”ful” faktiskt…..Men det finns säkert såna som tycker om såna också…. 😛

    • Hahaha, ja specifikt ska det vara ;).Klart att de du sett gills oavsett om de råkar tillhöra sönerna. Men de kanske inte blir så glada om man kommenterar just deras…hmmm 🙂

  14. Ha ha ha! Näe, fast jag har inte sett dom på några år nu….Sen dom blev tonåringar….Men just avsmalnande snoppar är inte så snyggt – droppformade. Tycker JAG!! Andra kanske äääälskar just droppformade…? Vad vet jag?

Kommentera

