Ofrivillig penetration….

Tänk dig att du har en bekant du besöket en gång i månaden. ni pratar mest om hur du mår. Kollar dina värden.

Efter ca nio månader träffas ni för sista gången och det är då det händer.

Hennes gummiklädda hand besöker din livmoder.

Det hände mig nu senast. Jag skulle på återbesök hos barnmorskan och hade glömt att man gör en gynekologisk koll också.

Det kändes högst konstigt att lägga sig i gynstolen och låta henne pilla när jag pratat med henne under flertalet månader.

Finns det överhuvudtaget NÅGON på den här planeten som tycker om att gå till en gynekolog?

imagesgynstol.jpg
Spelar ingen roll HUR inbjudande de försöker göra det…
8 thoughts on “Ofrivillig penetration….

    • Jepp, det roliga var att hon sa att hon blev så ledsen när folk tyckte det var så jobbigt att bli undersökta av gynekolog, det var ju hennes jobb. Hennes man råkar vara tandläkare….haha

  1. usch jag hatar det också…. jag tänker alltid att jag säkert luktar illa eller ser konstig ut där nere 😛 ahah

    • Ja alltså, jag tycker mest det är jobbigt att flärpa upp benen, vad gör man sedan. Tycker de kan lägga in en TV i taket så man kan sysselsätta sig med något….

  2. Till Anonym:Hon är inte Zoomo,du har helt fel!!Varför skulle hon vara det?Efter att ha läst det Zoomo har skrivit fattar du väl att det inte är hon.Sköt om dig:)

Kommentera

