Vilken är den sämsta komplimang du fått?

Mina två är:

”Du skulle vara helt perfekt om du inte hade så mycket leverfläckar”

eller 

”Du skulle vara helt perfekt om du inte hade barn”

Alltså – två av de ENKLASTE sakerna att ändra på i mitt liv…

Skulle jag ta bort mina leverfläckar skulle jag se ut som en väldigt hålig ost.

Skulle jag ta bort mina barn skulle jag va väldigt ledsen. Jag tror att man blir vackrare när man är lycklig, så jag väljer att behålla mina barn….och leverfläckarna…

P.S. Glöm inte tävlingen som pågår där du kan vinna fina örhängen. Klicka HÄR för att tävla D.S.

8 thoughts on “Vilken är den sämsta komplimang du fått?

  1. ”Du skulle vara så otroligt söt om du inte hade den där tanden som står ut på sidan”. Känner man sej ”otroligt söt” då? Näe, man går hem och ser en stor TAND!!! Fy faan!

  2. ”Jasså, är du äldre än henne (pekar på min 7 år yngre lillasyster). Fast det är klart, jag kollade ju bara på brösten, inte på ansiktet.”

  3. ”Jag lovar att jag ska träna och bli stark så jag kan lyfta tunga saker” Exsambo när han lyfte upp mig och samtidigt blev högröd i nyllet.

Kommentera

