Jag växte upp i ett trasigt hem…

…pappa sprang omkring och lagade grejer hela tiden och det kostade mycket.

Därför lovade jag mig själv att jag som vuxen alltid skulle bo i hyreslägenhet.

Men nu sitter man här med Villa, Renault och 2 barn och funderar hur det kunde bli så?  När barnen är utflugna om sisådär 20 år, vad gör vi då med alla extrarum?

Dansklubb?

Spahus

Gym? 

Pappa däremot, tröttnade på huset – sålde det – och flyttade till hyreslägenhet så han skulle slippa bry sig om att laga grejer stup i kvarten.

Nu när något har varit ekonomiskt problematiskt pga huset varannan månad har jag bannemig lust att göra detsamma.

Varför vill man egentligen ha ett hus?

P.S. Påminner även om tävlingen där du kan vinna ett par örhängen. Tävlingen pågår hela veckan. För att komma till tävlingen klickar du HÄR. 🙂 D.S.

rman9029l.jpg
Apropå trasiga hem…
One thought on “Jag växte upp i ett trasigt hem…

Kommentera

