Vi behöver en asiat för att göra gruppen komplett!

Jag (Latina) är ute med Snygging (blondin), Ebony (från Ghana) och festar.

Vi har druckit, haft roligt och humöret är på topp. Det är DÅ jag ser det.

”Tjejer, vi behöver en asiat för att komplettera gruppen.”

I TV-serier är det ju nästan alltid så, att det finns en blondin, en brunett, och en rödhårig. Alternativt en svart tjej/kille som ska liksom göra serien politiskt korrekt.

Det finns dock ingen asiatisk tjej att tillgå. Den enda som fanns kläckte ur sig ”Är inte aboriginer utrotningshotade?” vid något tillfälle och det går ju inte för sig.

Jakten fortsätter.

4 thoughts on “Vi behöver en asiat för att göra gruppen komplett!

  1. Å va najs! Har aldrig läst din blogg men antar att jag är för gammal och bor i fel stad, annars hade platsen som asiat varit min! Har liksom redan bestämt att det är Lucy Liu som ska spela rollen som mig i filmen om mig själv. Om man kisar i motljus kan man faktiskt inbilla sig att jag och Lucy är lika……..

Kommentera

