Vad äter man vid den här tiden?

Jag vaknade klockan 10:00, eller ja, egentligen klockan 03:00, 05:20, 07:40, 08:30 och SEDAN klockan 10:00. Problemet med att vakna vid den här tiden är att den är nära både frukost och lunch. Vilket borde göra det till dags för mellanmål, men äpplen gör mig så hungrig så mellanmål är uteslutet. 

Eller ska man äta en liiiten frukost och sedan ta lunch om två timmar?

Stora frågor, stora frågor…..

Jag önskar jag hade frukostbuffé hemma varje dag som någon vänlig själ kom och släppte av och sedan tog med sig. Då skulle jag slippa sådana här bryderier så tidigt på morgonen.

P.S. Glöm inte tävlingen som pågår tills på måndag, klicka här för att delta D.S.

2 thoughts on “Vad äter man vid den här tiden?

Kommentera

