Ni vet väl om att J-Lo inte rakar benen?

J-Lo har antagligen tagit bort allt hår med laser alternativt så vaxar hon sig. J-Lo använder inte Gillette. Precis som majoriteten av Hollywoods snyggingar. Hon är dock jävligt snygg i Gillettereklamen.

Det jag är MEST fascinerad av när det gäller kändisars utseende är att de aldrig får bristningar när de får barn. Hur kommer det sig? Vissa kvinnor får ju inga alls. Jag fick mina redan i andra månaden, hormonförändringar kallas det. Men dessa Hollywoodkvinnor, de har två, tre barn och ser ut som före barnet eller smalare. När de kommer ut från BB ser de platta ut. Gör de en tummytuck samtidigt?

Finns det någon Victorias Secrets modell som någonsin har fått lägga ner verksamheten efter barn?

Säg inte att det handlar om bra leverne under graviditeten även om det säkert är en del av det, men att inte en…enda….kvinna. i Hollywood får en enda bristning??

Jag vill ha hemligheten, tack 🙂

jennifer-lopez-gillette-venus.jpg
Het OCH Len
7 thoughts on “Ni vet väl om att J-Lo inte rakar benen?

  1. Vet inte om det är nåt att sträva efter att se ut som dem.Känner för egen del, att det nog måste få synas att man har fött några barn, och att man inte längre är 20- 25 år.Försöker nog bära upp alla mina år med heder…..och är glad att jag inte längre är ung……

Kommentera

