Min rumpa gör ont….

Så blir det nämligen när man inte cyklat på en motionscykel på….tja vad som säkert är flera år? Inte så att jag inte tränat, jag har bara tränat annat.

Varför görs inte motionscyklar med bekväm sadel? Är det tänkt att den ska vara så bred och plastig? Eller är det min rumpa som är ovan vid hårda sitsar? För om den varit mer bekväm, kanske jag varit mer benägen att sitta på den.

Är det bara jag eller låter den här texten väldigt sexuell?

Jag tror jag behöver sova…. 🙂

motionscykel_13206651.jpg

Kommentera

