Ögongodiset har kommit…. :)

Jag arbetade som socialsekreterare sommaren 2009 och varje dag tog jag och en kollega en promenad till jobbet. Nästan varje dag mötte vi en ganska så attraktiv man som kom gåendes i motsatt riktning på väg till sitt jobb. Första gången gick vi mest förbi, men när vi märkte att vi träffades på ganska ofta började vi hälsa. Sista dagen på vårt vikariat stannade vi och pratade med honom. Han var trevlig, från England, tror jag och arbetade med datorer. 

Han blev vårt ögongodis den sommaren. Varje morgon så förgyllde han vår arbetsdag  bara genom att gå förbi, le och vara attraktiv.

Nu när solen kommit är det som om stan fyllts med snyggingar överallt. Ögongodis vart man än tittar, av båda könen.

Jag undrar vart de gömmer sig under vintern?

Samt så undrar jag vilken färg jag ska ha på skygglapparna för att de bäst ska matcha sambons hår?

HA!

Hot-male-models-hot-man-models-6586419-350-506.jpg
MIN sambo behöver inte nån parfym för att vara LÄCKER ❤

 

 

Kommentera

