Viktoria såg som vanligt ut som en tant.

Vad är det med den kvinnan? Hon är väldigt vacker. Hon är ung, ändå klär hon sig som en tant. Det är bröllop inte en begravning med aprikostema. *suck* Att hon skulle ”konkurrera” med vackra Kate är ett skämt. 

Fan Viktoria, skaffa en stylist som får dig att se ut som den sexiga unga kvinna du är!

Daniel såg ut som en yngre version av Elton John, jag har inte bestämt mig än om det är lyckat eller ej….

Skärmavbild+2011-04-29+kl.+12.44.52.jpg

9 thoughts on “Viktoria såg som vanligt ut som en tant.

  1. Jag tycker att hon var snygg, väldigt snygga skor men hatten kunde hon ha slängt i papperskorgen..Trevlig fredagskväll!

  2. Nja Aprikos är inte min favorit kanske =( Men jag tycker vickan klär sig med stil i dom flesta fall !!! Ha en toppen Helg !!

  3. bortsett från hatten och färgvalet så tycker jag att hennes klänning (?) är skitsnygg!angående daniel så funderar jag som alltid på om han är en levande varelse, om han är en docka eller kanske en för ändamålet producerad robot 🙂

  4. ganska snyggt ändå…men Kates brudklänningen var helt klart snyggare…usch ja lipade idag när jag såg brudparet…hallo hur känslig får man vara …men William har alltid varit min favoritprins.ha en skön helg1

Kommentera

