Klänningar jag önskar mig!

Ja alltså, jag blir bättre och bättre på att detoxa och inte handla åt mig själv, dock så kan jag inte låta bli att spana på saker jag önskar mig när jag inte detoxar mer, d.v.s när jag är tillräckligt rik att köpa vad jag vill!

byx105x07.jpg

Från Bon prix

129363461500993374.jpg

Halens

Den rosa är jag förtjust i, men när i hela friden har man på sig den?

vv3661x31.jpg

Så söt och definitivt ett alternativ till ett bröllop så jag kan visa mina snygga ben :). Bon prix.

129363200407114880.jpg

Så till festen efter bröllopet behöver jag självklart en klänning att synas i, för brudklänningen räcker inte, eller? Halens

6 thoughts on “Klänningar jag önskar mig!

  1. Den sista var tuff, den rosa har man på bröllop, men är rosa din färg? Den vita var enkel och fin, den korta alltså.

    • Jag blir ju så ofta bjuden på bröllop 😦 Rosa skulle nog va mnin färg om jag var riktigt solbränd, alternativt om jag färgade håret rött faktiskt….men just nu är jag sugen på att bli blondin 🙂

  2. Längden var helt i min smak, jag älskar när kvinnor har självförtroende nog att visa upp sina ben. Gillade den första, men är lite osäker på om den är lika snygg på riktigt.

    • Ja, jag känner ju att man ska visa det man faktiskt tycker om. Jag råkar tycka jag har jävligt snygga ben och då måste jag ju passa på och visa dom innan folk börjar tycka man är en tant ;).

Kommentera

