När är det fel att ha stora bröst?

Det är frågan som Snygging ställde till mig när jag stod och ojade mig framför spegeln över att en klänning var för urringad och att mina bröst såg för stora ut.

Snygging är bra på det sättet. Hon säger saker rakt ut och lever efter tanken att det inte finns något att skämmas för, samt ”If you got it, flaunt it”.

Vilket hon gör. Ofta.

Kurvorna åker ner i de mest häpnadsväckande tajta klänningar och jag kan bara önska att ha ett sådant självförtroende. Jag lånar lite av det ibland iallafall.

Alla kvinnor borde ha en väninna som Snygging, en sådan som alltid finns där, som med kvickhet och charm får upp ditt självförtroende när du är låg. Som får dig att inse att livet är härligt att leva.

Aj Löv Hör!

6 thoughts on “När är det fel att ha stora bröst?

  1. Minns en tjej som hade varit med i nåt Big Brother-liknande program. (Fan, minns inte vad hon heter)! Hon hade opererat sina bröst. Men hon opererade bort inläggen senare, för hon tyckte det var jobbigt att alla först såg brösten. Sen henne.Kao

  2. Det är aldrig fel bröst är det kvinnligaste som finns och är vackert både stora som små

Kommentera

