Sex så här tidigt på morgonen?

Jag skrev ju en sexnovell som jag inte visste vad jag skulle göra av. Jag tänkte för skojs skull att jag lägger ut den på http://www.sexnovell.se och ser vad som händer. Någon annan kanske får glädje av den. Den måste ha publicerats i morse av sajten eftersom den inte fanns upp när jag kollade runt tolv inatt. Idag går jag in och ser att den fått 680 visningar redan. Alltså. Är det DET som vissa sysslar med på morgonen. Läser sexnoveller?

Ja, kåthet har väl ingen tidpunkt på dygnet antar jag :).

5 thoughts on “Sex så här tidigt på morgonen?

  1. Det var jag som läste den….gång på gång. Eller nej, men jag måste nog kolla in detta…

    • Haha, den ligger under heterosex om du har lust att läsa (Amymone). Sambon tyckte att den var ok, det är min första, så be nice 🙂

  2. Men vaddå? Det bevisar ju bara att det är en väldigt bra novell.. ;-)På tal om noveller, du missar väl inte mina små alster (här på bloggen alltså)..?

    • Åh är det dina? trodde du kopierade från sexnovell bara. Ho ho, kul då fårman ju läsa 🙂

  3. Jo, det är mina! :-)Det finns nog någon som jag lånat, men de allra flesta har jag skrivit. Vissa är skrivna efter önskemål, så det är inte enbart mina konstiga tankar som snurrat.. 😉

Kommentera

