Varför gör dom så?

Läser att Jesse James som tidigare var gift med Sandra Bullock uttalat sig om att sex med hans nya tjej är mycket bättre än sexet han hade med Sandra. Varför är det ett nödvändigt uttalande?

Jag råkade ju ut för liknande när ett ex berättad för mig hur hans nya strul var så bra för ”hon gick ju ner och sög av honom direkt”. Han menade till skillnad från mig som var så blyg då tyckte han.

Åh, är det så man gör för att höja en tjejs sexuella självförtroende?

Ja alltså, jag var aldrig kär i honom heller utan var bara ihop med honom för att jag inte trodde jag kunde få något bättre. 

Men det skulle jag ju aldrig säga till honom, för jag är ingen ELAK IDIOT!

Kommentera

