Jo, lite stolt och självgod är jag nog.

Men det är ok, det är fredag och jag har förtjänat att må bra idag känner jag. Efter mycket självrannsakan har jag kommit fram till att det är ok om jag inte är perfekt alla gånger. Jag ÄR nöjd med att garderoben inte är överfull. Jag ÄLSKAR det faktum att jag börjar få struktur i garderoben. Jag är STOLT över det faktum att jag inte shoppat bort alla pengar när det är två veckor kvar till barnbidraget. För andra är det kanske skitlöjligt, men för mig som jagade kickar med shoppingen och jublade när jag lyckats ”fynda! är detta stora grejer.

Det känns också toppenbra att ge bort grejer. Idag var jag och lämnade bört grejer till second-hand. Bland annat ett par skor som jag använt en gång. 600 spänn slängt i sjön liksom. Aldrig mer!

P.S. Tävlingen där du kan vinna ett par fina örhängen i form av en fjäril pågår till och med måndag. Klicka HÄR för att tävla!D.S.

207844_10150573656555711_897130710_18437813_2443660_n.jpg

Kommentera

