Fördelen med mens!

Mens är den bästa ursäkten till ALLT.

”Inte ikväll älskling, jag har mens”

”ÅH, jag hann inte med att göra tentan, jag låg hemma och hade så ont pga mens”

”Jag måste äta glass, jag har mens och det är det enda som hjälper mot PMS:en”

”Jag kan inte träna, jag har mens och tampongen bara hoppar ur mig om jag är uppe för mycket”

”Jag hinner inte springa ärende åt dig, jag måste köpa bindor eftersom jag har MENS”

Undra om Gud insåg att han, när han skickade ut Eva ur paradiset med straffet av smärta vid mens och barnafödande, även gav henne det bästa vapnet i kampen mot allt som ska göras?

Kvinnan v.s Gud 1-0

One thought on “Fördelen med mens!

  1. Som replik på första ursäkten citerar jag Eddie Meduza; ”Å har de menstruation vänder jag på de och tar de i r**a.Tack för ditt mail med novellen. (Den funkade….)Brain

Kommentera

