Här kom min gräns. Läskigt värre…

Det här är Disneys senaste barnstjärna, Bella Thorne. Vad är fel med denna bild? Jo, hon är hela 13 år gammal! Här går faktiskt min gräns för vad jag tycker är ok. Jag moraltantar allt vad jag vill när det gäller att sexualisera unga tjejer. Har hon valt det själv, kanske? Jaha OCH? Vart fan är hennes föräldrar?

Egentligen vill jag inte ens lägga ut bilden här, men det är ändock en bikini hon har på sig och därmed borde den vara ok?

bella-bikini-picture__oPt.jpg

2 thoughts on “Här kom min gräns. Läskigt värre…

Kommentera

