String för en mama?

Jag letade underkläder. Mina 3 för 2 trosor från Lindex börjar dö nu :(. Dessutom så har jag nu så smått börjat bli av med lite mer av gravidhullet och vill ju vara hetare än hetast. Så jag letar stringisar att hasa ner rumpan i!

Enda grejen är den att jag vill ha sådana som är lite högre eftersom jag och mushöga linningar inte kommer överens riktigt. Men jag hittar inga? Vart är alla magvänliga stringtrosor? Eller ska man bara vara fjortis för att få använda string nuförtiden? 😦

2 thoughts on “String för en mama?

Kommentera

