Fuck you, jag har på mig bikini, bitches!

Jag spenderade hela min uppväxt med att oroa mig över att jag var för tjock. Sedan spenderade jag 20-30års åldern med att sörja att jag inte njutit av min smalhet när jag hade den. Förra året hade jag, för första gången på 15 år, en bikini på mig. Trots tigerränder på magen och trots övervikt.

För vet du vad?

När allt kommer omkring, så är det ingen som bryr sig någon längre stund. Det har aldrig kommit fram någon till mig och sagt att ”du, ärligt talat, du ser inte snygg ut i bikini/baddräkt”. Hade någon gjort det så hade jag sagt, ”jaha, och?”. För syftet med att ha bikinin på mig är att jag ska bli solbränd på en så stor yta som möjligt. Jag tycker om att vara lite brun, det framhäver mina ögon och klädernas färger matchar mig bättre. Syftet med att jag har bikini är inte för att vinna en skönhetstävling eller att bli uppraggad på stranden. Jag bryr mig inte om någon tycker jag ser hemsk ut i bikini, det får stå för den personen i så fall. Titta BORT för helvete om det stör dig! Jag stör mig på att idioter får uttala sig men det gör dom ändå, trots mina invändningar.

Så fuck moraltanterna/gubbarna som säger att du inte får klä dig si eller så pga ålder, över/undervikt. Det är varmt, det är soligt och jag lever bara en gång.

One thought on “Fuck you, jag har på mig bikini, bitches!

Kommentera

