Jag har hittat brudklänningen!!

Jag kollade på Tradera och jag fann DEN!

Den klänningen ska jag bara ha. Den är fin tvåfärgad, romantisk, som en prinsessdröm och både jag och sambon föll för den på en gång. Priset är inte heller sjåpigt, det är doable om man säger så. Enda kruxet är att jag måste minska mina mått för att komma i den. Tio cm ska bort i midjan och 4 runt bysten. Jag vet inte riktigt vad det är i kg, men jag tänker att tio kg måste bort ändå på min kropp. Och då borde väl cm följa efter? Jag har 1 1/2 år på mig, det borde gå. Jag har liksom halvt om halvt brytt mig senaste veckan om att börja gå ner i vikt.

Inte för att bli SMAL, men för att jag trivs bättre när jag väger mindre, det är liksom mindre påfrestning på benen och ryggen. Dessutom så kan jag klä mig snyggare. Jag är dessutom på en ohälsosam vikt så ett plus är att bli sundare.

Klänningen är en sporre på vägen.

Nu ska jag bara fixa skygglappar så jag kan undvika allt gott som finns överallt! 🙂

Finns det skygglappar i lila?

6 thoughts on “Jag har hittat brudklänningen!!

  1. Vad roligt med klänningen !

    Ja det är rätt man ska tänka på sin hälsa i första hand och utseendet i andra hand såg ett vidrigt inslag igår på nyheterna om fettlever blää man tappa sötsuget direkt !!

    Ja du ,, skygglappar kanske är bra =)
    Du får deisgna några så kanske du kan tjäna några kronor också =)

    Kraam

Kommentera

