Jävla bluff skor! Om svettiga fötters mirakel….

Nej, inte buffaloskor, bluff skor!

Var nere på Deuchmann eller vad det nu heter och letade ett par snygga skor. Jag vill ha ett par svarta ballerina med lite kilklack, eller ett par låga pumps med kilklack kanske är bättre beskrivning? Jag hittade iallafall ett par, i skinn! För 400pix, som hittat! 🙂 Eller inte, men i vilket fall.

Jag tar på mig båda i butiken och går runt, de sitter som ett smäck! Snygga, stylish ja allt. De är IT skorna!

Kommer hem, tar på mig dom hemma, tänker att jag ska gå in dom.

De GLAPPAR! Inte lite heller, de glider av mig när jag går!

Fuck!

I butiken var ju mina fötter svettiga och därmed satt skorna kvar, men hemma är golvet kallt och fötternas blodkärl bestämmer sig då för att minska storleken på mina fötter!! Jag testar inlägg, men det gör dom bara trånga där fram och trycker upp foten mot ovankanten och det gör bara ont.

Jag får helt enkelt lämna tillbaka dom.

Detta måste vara enda gången i mitt liv jag önskat mig konstant svettiga fötter!!

 

 

Kommentera

