Jag är en dålig förlorare

Det är jag fullt medveten om. Jag tävlade om att vinna en bärsele nyss och det gick inte alls. Jag tyckte jag var fyndig som skrev en kort ramsa/slogan om varför jag borde vinna men när jag läste vad vinnarna skrivit insåg jag att det var ju helt fel.

Jag borde skrivit en snyfthistoria.

En riktig tårdrypande historia om hur armarna gjorde ont, att läkarna sagt att jag enbart hade 50% av min armstyrka kvar. Om hur kejsarsnittet gjort att jag inte kunde lyfta min bebis några längre stunder då de råkat komma åt någon nerv bla bla bla..

Typ.

Ok att allt hade varit lögn, men DAMN då hade jag nog vunnit bärselen. Nu får jag istället köpa en begagnad på Tradera….

Ah, well.

Jag har åtminstone hälsan

och en söt bebis

och en söt Stortjej

och en fin man.

Jag saknar dock fortfarande en snygg bil.

Jepp, det är synd om mig… 🙂

Kommentera

