Folk är skumma….

La ju ut runt 30 auktioner på Tradera. Fick sålt allt förutom två par skor samt en hög med silversmycken. Vilket var väntat. Silver är så billigt idag så det inte har något andrahandsvärde. Skor är svårt att sälja då ett par skor verkligen måste passa, annars används de inte. Det är inte som om du kan säga ”åh, men när jag gått ner/upp två kg så kommer de att passa!” :).

Det som var förvånande var att jag lyckades sälja två andra par skor.

Nu är jag ju sån att jag lägger aldrig ut något jag inte själv skulle kunna tänka mig att köpa. Därmed så köper folk väldigt fina saker av mig och jag har vid det här laget 1010 fina omdömen efter allt jag sålt/köpt.

Det som också är förvånande är att jag fått så låga bud på de kläder jag lagt ut nu. Det är nya kläder till en bebistjej i storlek 62-74. Det är sådant som Lilltjej knappt använt eller som jag ser att hon inte kommer att använda eftersom det är lite för ”fint”. Jag vill att hon ska ha det så bekvämt som möjligt, utöver att se sötastivärldensöt-ut.

Så kontentan är denna. När jag säljer, går det BÄTTRE för mig när jag lägger ut blahamärken kläder som är ”ok”. Men när jag lägger ut nya kläder så går det….dåligt?

Folk är skumma…..

4 thoughts on “Folk är skumma….

  1. När jag ser din avatar vill jag skalda:
    Du är så söt och näpen
    att jag blir så häpen!

    Ja, ja, bry dig inte om detta känsloutbrott från min sida. bara kände för det.
    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

