Sa ju att det var en jävla måndag!

Så kom äntligen Villervallapaketet jag köpt av en tjej på Facebook. Använda men SUPERfina kläder, hade säljare skrivit. En av plaggen var lite solkig – that´s it.  Enligt henne då…..

HA TJI FICK JAG!!

1/6 plagg var fint, resten hade fläckar. En body som enligt säljaren var lite ”solkig” var RITAD på. Med bläck!

Ok att ordet ”begagnat” innebär att plaggen blivit använda. Men skriver man ut att plaggen är ”fina” och inga fläckar m.m. då ska det ju vara så, eller har jag fel? Tacksamt nog så ska hon ta tillbaka kläderna eftersom ”kunden alltid har rätt”….HAHAHA. Men jag ändå besviken eftersom jag tycker om Villervalla kläderna och nu trodde jag hittat ett fint paket för en billig peng!

Sedan har SPÖREGNET som får alla andra regn att skämmas börjat! Det öser ner som om himlen hade någon form av oavbruten inkontinens.

Mensen var ju förra veckan, inte denna, så varför känns det som om PMS:en har tagit över???

3 thoughts on “Sa ju att det var en jävla måndag!

Kommentera

