My God vad jag hatar Ellos Shoppingsida!

En gång i tiden var Ellos en av mina favoritsajter att shoppa från. Nu ids jag inte ens gå in och kolla vad de säljer för något. Kläderna har varit i varierande kvalitet men det mesta fint och någorlunda prisvärt.

Men nu.

NU!!

Eller ja, för några månader sedan.

Ändrade någon klädhatande programmerare på sidan. Han måste ha hatat kläder för nu har jag verkligen ingen som helst lust att shoppa från den sidan!

Första sidan ser inbjudande ut. Snygga tjejer, snygga kläder. Fint uppradade kategorier. Överskådligt.

Men sedan vet jag inte vad som händer. Allting blir bara…kladdigt….Jag tycker det är svårt att hitta plagg, kanske har de förminskat bilderna? Jag vet inte…något har hänt. Något som gör att jag inte orkar bläddra igenom utan bara hoppar vidare till H&M.

H&M som jag börjar avsky mer och mer. Varje gång jag går ner i vikt krymper deras kläder. Eller så görs de bara till en ministorlek 42 som egentligen är en 38/40. H&M vars barnkläder är en färgsymfoni för barn upp till storlek 128 men sedan förvandlas till svart, svart och grått. Samt tajta kläder för flickor och rymliga kläder för pojkar.

Men det får bli ett annat inlägg tror jag.

One thought on “My God vad jag hatar Ellos Shoppingsida!

Kommentera

