Jag är inte bara snygg, jag är bäst också….

Sambon förvånar inte. Han är som han är och jag älskar honom för det. Han är lugn, även om han stissar upp sig ibland. Men hans lugn är genomgående i hans personlighet.

Han är praktisk. Logisk. Det han ser, tar han som det är. Hans drömmar är enkla och praktiska. Även om han som liten drömde om att resa till stjärnorna så nöjer han sig med att leka utomjording på datorn. Utan att krångla. Utan att sörja det som kunde ha varit.

Hans romantik är praktisk och logisk. Han visar, som så många andra män, sin kärlek genom att bidra till hushållet. Han jobbar. Han jobbar över för att vi ska få extra pengar. Han betalar räkningar, han städar. Han lagar mat. Han går upp på nätterna och tar Lilltjej när hon vaknar fastän han ska jobba dagen efter.

Han är bara bäst, helt enkelt.

Så är han snygg också.

Jag önskar bara att han ville komma hem och äta lunch med mig idag.

Så typiskt kvinnligt. Att aldrig vara nöjd. 🙂

Orden från rubriken kommer från en magnet jag köpte till min sambo för några veckor sedan. Jag tyckte den passade honom väldigt bra. Magneterna kan köpas på http://www.lisatofft.se/ och ger lite glädje i vardagen.

Det kan behövas med tanke på hur världen ser ut just nu! 🙂

 

4 thoughts on “Jag är inte bara snygg, jag är bäst också….

  1. haha, den magneten passar mig, jag kan aldrig acceptera att jag svarar fel 😀 och om jag svarar fel så är det ändå rätt. typ 😛 ska nog köpa en sån.

Kommentera

