Hur kärlek gör dig mör i hela kroppen.

Vi firade 1 års förlovning igår, älsklingen och jag. Vi hade planerat att göra ingenting, med hänvisning till att vi som småbarnsföräldrar ständigt GÖR någonting. Men sambon hade andra planer. Så istället blev jag upphämtad och förd till en hemlig plats. Barnen lämnades hos barnvakt och efter det drog vi vidare ner mot city.

Väl framme ser jag ”SPA” med stora bokstäver! Vi går in i lokalen och möts av en väldigt anonym liten kvinna som visar oss till omklädningsrummen. Vi får mysiga morgonrockar och går sedan in i…..

HIMMELRIKET!

Ett väntande rum med bubbelpool, levande ljus, uppskuren frukt, smoothie och två champagneglas. Det var så jag blev tårögd av lycka. Vi blir upplysta om att rummet enbart är för oss.

Sambon har lyckats boka ett sparum på en söndag bara för oss!!

Jag tänker inte förtälja allt som skedde i det där rummet sedan men jag kan säga att jag är helt mör i kroppen av all avslappning och badande. Vi fick pratat, ostört och vi fick kramas ifred.

Vi fick träffa varandra utan barn igen och det var alldeles, alldeles, ljuvligt och underbart.

3 thoughts on “Hur kärlek gör dig mör i hela kroppen.

Kommentera

