Att hitta lugn samt bild på en regnbågsbebis….

Jag fixar i ordning lilltjejens garderob igen för 125 gången detta halvåret. Sambon kommer in och skrattar lite åt mig. ”Fixar du med hennes kläder IGEN?”

”JA, det ger mig lugn” säger jag.

Han kramar mig. Han är förstående inför min galenskap. Jag vet inte om det är någon form av lätt OCD jag har men det gör mig lugnare att fixa med något. När jag blir arg, diskar jag eller städar. Dammsugning duger dock inte, det ska vara något som jag kan slamra med. Tallrikar är bra och det ska inte vara svårt att få bort smutsen för då blir jag ännu mer irriterad.

Ja, jag är galen, jag säger ju det.

CV:t är typ fixat. Ska bara öva lite på intervju och sedan är det dags att söka. Jag är nervös.

KLART jag behöver vika kläder!!! Man önskar man kunde vara lika lugn och trygg som den här istället:

One thought on “Att hitta lugn samt bild på en regnbågsbebis….

Kommentera

