Alltså mitt huvud sprängs!!

Lilltjej har bestämt sig:

”Mammaaaaaaaaaaaaaaa, du behöver inga trumhinnor”

”AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUOOOOOOOOOO” vrålar hon så fort jag inte går henne till viljes.

Det gör ont. I öronen.

Samtidigt försöker Stortjej visa hur långt hon kommit på Pokémon -spelet.

”TITTA MAMMA, JAG KLARADE BOSSEN!!!!!!!!!!!!”

Hon lyckas med sina rop, ändå inte överrösta lillsnuttan.

Samtidigt ringer sambon och säger att han är ett klantarsel:

”Jaha, varför då?” under jag.

Han missa bussen.

Vill han REDAN SEPARERA eller VAFAAAN menar han?????????

AVLASTNING BUMS!!!!

Ah, livet med småbarn. Alltid så härligt.

Tunika från polarn och pyret. Ser ni minen?

One thought on “Alltså mitt huvud sprängs!!

Kommentera

