Bra självförtroende är inte alltid bra.

Jag har  en intervju idag.

Inatt låg jag säkert i två timmar och funderade på vad jag skulle säga. Jag försökte minnas alla frågor som brukar dyka upp i en intervjusituation.

”3 bra sidor, 3 dåliga, stress bla bla bla?”

Just nu är jag i en fas i livet då jag mår väldigt bra. Jag har börjat gå ner i vikt igen, mitt bröllop närmar sig. Jag har lyckats boka lite intervjuer och tja, jag mår bara allmänt bra.

Så det blir ett problem, eftersom jag just nu inte kan hitta något jag är missnöjd med hos mig själv.

Jo, EN grej – att mitt självförtroende vad gäller mitt utseende kunde vara bättre. Men det är egentligen inte heller SÅ illa. Sambon tycker jag är jättevacker och det är han och jag som måste vakna och se på mig (jag i spegeln). Om han inte springer skrikandes i skräck från sovrummet varje morgon så måste det väl innebära att jag inte ser SÅ hiskelig ut? 🙂

Jag är väl lite tidsoptimist. Men det går ju att fixa.

Jag KAN ha ett jäkla humör i vissa situationer, men jag lär mig hantera det och hålla mun.

Så nu är jag lite nervös, för jag vet inte vad jag ska säga om de frågar mig om negativa egenskaper. Vad har mitt dåliga utseendesjälvförtroende att göra med jobbet? Ingenting. Men det känns som en fjantig sak att framföra?

Vad är det för fel på mig?

Kommentera

