Jag tänker dränka mina sorger i mitt missbruk…

Nja, inte riktigt. Jag har inte råd att shoppa, men jag tänker webfönstershoppa tills sambon vaknar och vi kan gå ut i det fina vädret.

Han är trött och jag är lite uppgiven efter igår. Sån är jag med motgångar. Jag behöver en liten sorgetid innan jag återhämtar mig och blir förbannad och tar tag i det hela igen. Jag räknar med att jag på måndag är återställd och fit for fight igen. Tills dess, tänker jag tycka synd om mig själv, lite så där, i skymundan.

Vi börjar med barnkläder på Lindex:

 

 

2 thoughts on “Jag tänker dränka mina sorger i mitt missbruk…

Kommentera

