Jag vill ha dessa och jag vet inte hur jag ska göra för att stå emot.

Min lokala märkesbutik tar inte in de finaste Molo gjort. Varför? Jag vet inte. De kanske inte VILL sälja något. För det måste vara något fel på en butik som INTE tar in ”unicorn” printet?

Jag har sneglat på byxorna som ligger på en viss nätbutik i hela två dagar.

Jag har köpstopp, men de är ju så otroligt fina. Jag har ju redan tröjan i samma print. Men jag vill ha byxorna också. De går att spara och använda som knickers sommaren 2013. Så det är ju inte så illa som det låter att de kostar 175kr (puh).

Jag har lyckats sälja lite nu de senaste dagarna. Hårt och beslutsamt har jag letat igenom lillsnutts och storplutts garderob och dragit ut lite grejer. MEn jag kan inte motivera köpet av byxorna på något annat sätt än att de är fasligt söta.

Nu fick man dessutom ett erbjudande om 150kr + gratis frakt om man handlade över 500kr. Så köper jag för exakt 500kr så kostar hela beställningen 350kr. Byxorna går alltså ner i pris. Jag vet att de kommer att gå att sälja sedan. De är väldigt poppis.

Men jag kan fortfarande inte motivera det med annat än att de är så fina.

Klockan 00:00 tar erbjudandet slut.

One thought on “Jag vill ha dessa och jag vet inte hur jag ska göra för att stå emot.

  1. Pingback: Kan en enhörning pigga upp? « glamouramamama

Kommentera

