Är jag en dålig Molo-mamma?

Jag tycker utbudet på roliga kläder för stora barn är tråkigt, fantasilöst och fattigt. Det är ofta jag går in i en butik och går därifrån smått frustrerad då de stora kedjorna bestämt sig för att barn som har storlek 146-158 ska se ut som små vuxna och bara ha enfärgat och trista märken på plaggen. NÅGON GÅNG har jag lyckats hitta något färgglatt.

Därför gillar jag Me&I och Molo. Visst, de har inte STORT utbud till stora barn, men de kläderna som finns är verkligen FINA.

Så jag har handlat på mig lite linnen från Molo nu på rean och stortjej vart överlycklig över bland annat discolinnet som kom. Hon hade på sig det tre dagar i rad. Hon sov i det. Nu har den här dykt upp från Molo. THE CAT LINNE, you know.

Jag har inte vågat visa Stortjej det för jag vet att hon skulle säga ”ÅÅÅÅÅÅH” när hon såg det, hon älskar ju djur.

Jag tycker linnet är….ganska så tråkigt. Så jag har inte köpt det till henne. Men nu börjar jag undra om jag BORDE köpa det till henne ändå?

Alla andra Molofantaster köper det till sina barn. Är jag en dålig Molomamma?`:)

One thought on “Är jag en dålig Molo-mamma?

Kommentera

