Är jag klädknäpp?

Min klädgalenskap förändras.

1 Heldressar (helst i velour)

2 Villervalla (det ska vara FÄRG, annars kan det kvitta)

3 Randigt (Vet inte vad som hände där, men ett tag så var allting randigt)

4 Polarn och Pyret (kom nog ur min randigt obsession)

5 Molo (Men har ni sett KANINERNA, hur kan man motstå ett gäng söta ninisar som är omgivna av rosor?? Man måste sakna hjärta!)

6 Nova Star jeans (fast efter tre par är jag faktiskt nöjd, SÅ häftigt är inte märket)

7. Leggings (hon hade ett par. På tre dagar har hon helt plötsligt 7, jag vet inte hur det gick till. Men fina är de).

Det är de jäkla köpgruppernas fel. Hjärntvätt är vad det är.

”HAR NI SETT DET HÄR UNDERBARA PLAGGET SOM JAG KÖPT JAMENTITTAVAFIIIIINT” och så EKAR ”hallelujah” och änglakörerna sjunger märkesgudarnas lov.

Hur f*n ska man kunna stå emot?

Så jag har köpt garn.

Jepp.

Garn.

Jag ska påta ännu en mössa. Två för att vara mer exakt. En till mig och en till en kompis. Det borde sysselsätta mig tillräckligt länge tills underhållsstödet kommer in och jag kan ta en fika med mig själv och fundera ut nästa steg i mitt jobbsök.

Tacksamt nog så är jag ganska så underwhelmed av villervallas januarisläpp. Det bidde inga stjärnor den här gången. Bara rosa regnbågar.

Jättefina, men jag vill ha stjärnor. De kommer i februari. Jag ska inte handla något tills dess, har jag bestämt.

Vi får se hur länge DET håller.

Lilltjejs garderob för tillfället.

3 thoughts on “Är jag klädknäpp?

  1. ha ha.. dom där legginsen med monster på till vänster hade jag till jonathan förra året ; ) fick låna av syrran och hade som långkallingar =) SÅ söta!! =P

    • Jag tror de är långkallingar egentligen, eller någon form av underställt. Köpte de på rea+rea och fick de för 40kr eller något och så köpte jag tröjan med monster till. Tänkte att det vore en bra investering till när hon börja förskolan och ska kladda med en massa. Då kan jag ju inte skicka dit henne med MOLO på liksom 😛 haha

Kommentera

