Hantverksutmaning nr.1 avklarad. Gimzans mössa.

Skapa är kul.

Att gå på intervjuer har fått mig att inse en sak. Jag är kreativ. Jag mår bäst när jag får skapa. Om det så är musik, text, teckningar eller MÖSSOR så tycker jag det är kul.

Hantverksutmaningen var jättekul. Hittills har jag gjort en låt och en mössa. Jag måste hitta på något till en kille till. Vi får se vad det blir för något.

Men mössan till Gimzan är klar. Jag ska självklart lägga ut foto på den, men hon ska ha den på sig på fotot. Jag måste ha bildbevis på att hon bär den en gång iaf……

 

Kommentera

