Jag är inget bra på att blogga.

Jag har ingen ordning i mina listor.

Jag har inga bra indelningar, eller mera, jag har INGA indelningar i ämnen.

Jag har inte riktigt fattat det här med hur man lägger in bilder och får text under så ibland har jag tur och får till en riktigt bra storyline med snygga bilder till men för det mesta orkar jag inte ens försöka utan lägger in en bild längst ner.

Ibland stavar jag som en kratta. Ibland funderar jag på om min svenskalärare vrider sig i sin säng (grav) över min grammatik.

När det gäller ämnen blandar jag hej vilt. Vissa dagar handlar det om barnkläder, andra dagar om jobb och det verkar inte finnas någon som helst röd tråd i det hela.

Men så är det ju lite MIN blogg också. Den är som mig – lite splittrad, lite humörsvängig. Ibland upp, ibland ner.

Jag börjar hitta vem jag är och bloggen är lite mitt verktyg på vägen.

Jag hade planerat att lägga ner bloggen 31:e december 2011.

Men, sedan funderade jag på varför jag egentligen skulle lägga ner den? Den är ju i grunden till för mig och mina funderingar.

Min lilla story.

Så den får vara kvar. Precis som jag får vara kvar.

 

3 thoughts on “Jag är inget bra på att blogga.

  1. Men de klart du ska blogga.
    Det är din personliga ”dagbok” av känslor / tankar och händelser. Och de som läser gör det på egen fri vilja och har ingen talan 😉

Kommentera

