En sexig Budapestblogg med strippor?

Gimzan gjorde så att jag kollade hur folk kommer till min blogg. Vilka sökningar folk har gjort för att hamna hos mig. Det mesta handlade om tradera, bröllop, Molo, vårmode och LCHF. Inte helt konstigt, tycker jag. Men så dök det här upp:

Strippklubbar Budapest.

Jag dog lite.

Av skratt.

Är det en skandal att min blogg förknippas med strippklubbar i Budapest?

Det handlar ju själv klart om inlägget jag skrev om de svenska killarna som åkte till Budapest på en grabbresa. 

Men ändå lite kul, att någon söker på det och hamnar hos mig. Man kanske ska se över vad man skriver? 🙂

Så sant....

 

 

 

 

5 thoughts on “En sexig Budapestblogg med strippor?

  1. Roligaste sökningen någon har hittat till min sida med var ”hur låter en wookie”, jag kan tänka mig att personen ifråga inte riktigt var ute efter min förlossningsberättelse 😛

Kommentera

