Nu går allt i rosa!

Vi tog en runda in till stan igår och villervallashoppade på outleten. Snälla tjejen bakom kassan lät oss låna toaletten när både jag och Stortjej behövde! Jag uppskattar alltid när expediter gör såna småsaker. Det gör att jag som kund känner mig lite speciell. Kan ju hälsa att det ALDRIG har hänt i en H&M butik eller liknande! Däremot så är Polarn&Pyret samt Espressohouse att rekommendera om man shoppar och behöver toalett ;).

Det blev rejält med shopping, men mest till andra som hade lite längre till outleten. Så då fick man ju lite shoppingnöje utan att behöva tänka på att man slösade så mycket pengar. Sedan bytte jag regnbågsleggingsen mot ett par rosa leggings istället. Helt ljuvlig färg.

Jag frossar i rosa just nu. Senaste tillskotten är en helrosa jumpsuit, en pastellrosa ballerinakjol och så de rosa leggingsen. Det blev lite mycket unisex där ett tag så nu när våren är på väg är det gott med rosa och pastelligt. När hösten börjar närma sig så blir det säkert unisex igen 🙂

En ballerina som väntar på sommaren! Kaninlinne Molo 199kr, Kjol H&M 99kr, Mockasiner Bobux - present.

Raspberry Leggings Villervalla 149kr

Jumpsuit Geggamoja 199kr (399kr men rea 50%)

Kommentera

