Det lilla monstret hälsar på….

”Hej”

Fan, inte du igen!

”Jorå, här är jag. Hur står det till?”

Det är inte helt ok. Lite kaosartat. Lite mycket press från alla håll och kanter. Men det visste du väl redan? Annars hade du väl inte dykt upp?

”Jovars. Sån jag är, kan ju inte motstå att komma förbi när du är lite….trött *flinar*”

Jag är lite ensam. Men det är väl därför du passar på? När min lilla mur är försvagad så kommer du, som alltid, och ska förstöra.

”Ja, men. Så är det ju. Så har det alltid varit! Jag trodde du var van vid det här laget?”

Klart jag är VAN, men det blir ju värre för varje gång!

”Jo men nu är jag här, det är bara att acceptera fakta och börja ta in allting jag säger nu. Alla fina, vassa, små tankar. Gapa stort!”

 

Så är det. 

 

 

4 thoughts on “Det lilla monstret hälsar på….

  1. Pingback: Men det är ju klart att det är något fel på mig…. | Glamouramamama

Kommentera

