Fina Rååååsa Villervalla

Villervalla har släppt sina canvasbyxor. Lagom till att jag äntligen fått fart på mitt köpstopp och undvikt att köpa ännu ett par unicornbyxor från molo i knickers-version lagom till sommaren.

Då kommer det – ROSA (råååååsa)  canvasbyxor med STJÄRNOR bak. Men vicket trams. Varför gör de SÅ mot mig??? Jamn de är väl APDYRA? Näe, det är de inte heller. De kostar 229kr :P.

Jahapp. Det blir ju till att köpa ett par fina då, helt enkelt. Tur att man precis sålde en massa kläder. Jag har lyckats skaffa mig några köpare som återvänder och det är alltid kul. Det hade jag på Tradera också. Hade en som brukade maila och fråga när jag skulle lägga ut något. Då känner man sig lite tuff.

Men de råååsa byxorna blir det iallafall.

Även stora tjejen fick hem lite sommarkläder idag. Men dessa från Maxomorra, som är ett av de få märkena som faktiskt gör färgglada kläder för stora barn. Det var freshmilk.se som hade superrea på maxomorra så för 274kr fick jag hem 2 klänningar, två korta leggings, en velour kjol samt en tischa till henne. 45kr /plagget INKL frakt. Helt ok. Vem säger att märkesplagg måste kosta? 🙂

Råååsa Villervalla Canvax

Maxomorras ekologiska kläder - ett riktigt fynd!!

 

 

One thought on “Fina Rååååsa Villervalla

  1. Pingback: En söt huvklänning på en söt tjej – jag är nöjd! :) « glamouramamama

Kommentera

