En vanlig fredag

Började dagen med att ringa sambon och se om han ville luncha.

Gav lillsnuttan grötfrukost. Under tiden funderade jag på om den prickiga tunikan funkade med Molobyxorna jag fick hem igår. Ja, det tycker jag nog att den gör. Även om jag är lite rädd att det blir ”too much”. Så jag funderade vidare till att jag nog skulle testa en randig tröja senare.

Åt frukost UTAN haklapp idag. Jajamensan. Tunika Lindex -köpt begagnad, byxor Molo köpta på FB.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan tog vi lunch. Indiskt blev det. Gott, var det. Jag hade inte ätit frukost.

 

Nanbröd är mumsigt! Hoodie Villervalla. Rånis Molo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan drog vi vidare till Skattkammaren, vår lokala märkesbutik. Men jag hittade INGENTING jag ville ha. Lika bra för plånboken var det. Lillsnuttan har för mycket kläder. Återigen hade de lyckats ta in alla tråkiga plagg från Villervalla. Lite trist. Var egentligen på jakt efter en Geggamoja klänning eller body, men fanns inget kvar. Sedan drog vi och hämtade storasyster. Väl hemma hämtade vi in posten och vad låg väl där om inte två paket!!

Ett paket var Gemstones klänningen jag vann på Tradera för några dagar sedan och den var så fin. Jag är helnöjd. Den var i mycket bättre skick än bodyn jag har hemma i samma print. Vi får se hur länge den håller bara, den var nog ganska så precis i storlek.

Molo Gemstones 186 inkl frakt ¨på Tradera.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det andra paketet var från Stortjejs farmor som skickade ett par leggings och en fin mössa från Molo.

Tunika Maxomorra och mössa Molo :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu är vi hemma och myser lite. Vi väntar på lördag. Då blir det lördagsgodis!

Kommentera

