Imorgon börjar allvaret!

Imorgon börjar jag distansplugga. Egentligen har jag fuskat och redan läst en av böckerna. Jag försökte öppna den som handlade om IT men märkte att jag sakta men säkert blev tröttare för varje rad jag läste. Jag vet inte vad det är med IT, datorer och annat sånt krafs men det är så ointressant så det blir ett rent fysiskt motstånd. Vilket inte bådar gott inför framtiden, eftersom det är tänkt att jag SKA ge mig in i IT-branschen….

Men jag har inte gett upp ännu, jag ska fortsätta. Jag har nästan läst ut den andra boken som handlade om grupp-psykologi. Det var en upprepning av vad jag redan läst. Så då blev den ju självklart, ganska lätt att läsa.

Roller. Normer. Beteenden. 

Been there, read that.

Jag måste helt enkelt ta mig i kragen och läsa IT-boken. Jag VILL så gärna ha den kursen. Nu har det nästan blivit prestige. Jag kan inte nöja mig med att ha försökt. Jag måste ha genomfört.

Nära skjuter ingen hare och jag vill höja min lön och utvecklas professionellt.

Så imorgon KÖR VI!!!

Så måste jag också dela med mig av en härlig vårbild. Lilltjej i Villervallakläder :). Lockigt hår och bus i blick.

One thought on “Imorgon börjar allvaret!

Kommentera

