Reklamera!!!

Man ska alltid reklamera en vara som är felaktig! Alltid!!! Om företagen inte får höra hur värdelösa vissa av deras produkter är så kan de fortsätta att tjäna pengar på att sälja skit.

På samma sätt önskar jag att man kunde reklamera delar av livet.

Jag skulle vilja reklamera tiden jag spenderade med att umgås med vissa människor. Jag vill ha tillbaka min tid!!! Ni utgav er för att vara på ett visst sätt, men med tiden så visade ni ert sanna ansikte! Då måste man väl ha reklamationsrätt?

Jag skulle vilja reklamera vädret. Jag är ganska säker på att jag beställde sol till påskhelgen. Istället snöar det! Det kan man väl ändå kalla för att felaktig vara är levererad??

Jag skulle vilja reklamera TV-tablån. Det är helt fascinerande hur mycket skit som kan rymmas under sändningstid, samtidigt på så många kanaler. Vad hände med kreativ TV, med intressanta program om historia eller utveckling? Måste jag matas med vad Snookie, tookie, pookie gör?

Mmm, vem reklamerar man hos??? 🙂

Kommentera

