Sneakpeak Molo Höst Autumn 2012

Åh vad man längtar! Efter att ha jagat Colibrifilt i en evighet och vägrat att betala överpris för en sådan filt så har jag lite smått gett upp och accepterat I-landsfakta. Jag får antingen betala överpris, eller skita i filten.

Jag skiter i filten. Av ren principsak.

Sedan är det ju lite så att jag fått se en liten sneakpeak av vad som kommer från Molo i höst och vinter och vad ser jag DÅ?

JO, ett colibriwannabe-print!!!!

Alltså tar jag det lugnt och nöjer mig med colibriklänningen som snuttan har hemma.

Dessutom ska jag på salg och där kan jag få tag på tillräckligt mycket Colibriprint för att mätta min fågelhunger. Eller nåt. Ni Molo-invigda hänger med här. Resten har slutat läsa vid det här laget… (ännu ett barnkläderinläggsuck!).

Jag anar ett hästprint, ett uggleprint och ett colibriwannabeprint.

Det kommer att bli en fin Molo-höst :).

 

7 thoughts on “Sneakpeak Molo Höst Autumn 2012

    • Kläderna är inte lätta att få tagi utan finns i ett begränsat antal butiker. Jag tror man kan gå in på deras hemsida och spana där, så har de säkert återförsäljare.

  1. Åh spännande med titten. Såg collibri filten gå ny här på Åland fr lite på 200 kr rätt nyligen 😉 var sååååå nära att jag skulle bjuda haha

Kommentera

