Molo höst 2012 och ett google som vägrar samarbete….

Jag försökte googla lite på Molo AW 2012 och det gick inte alls. Google gick direkt till AW 2011. Som en liten minikonspiration som vägrar låta mig se mer av vad som kommer. Jag VET ju att fina ugglor och ett kolibriwannabeprint är på väg. Men vill ju se mer. Att vänta på nya kollektioner är som att vara ett litet barn på julafton som väntar på alla fina klappar. Pirret infinner sig och man klämmer och känner på paketen, eller i mitt fall så letar man små glimtar på nätet.

Jag kunde tyvärr inte kopiera in bilderna av någon anledning så jag länkar till de bilder jag hittat…..

 

3 thoughts on “Molo höst 2012 och ett google som vägrar samarbete….

Kommentera

