Du, din svikare!

Jävla stegräknare. ”Bäst i test” och whatnot. Jag satte den i test här hemma. Gick 18 steg. Gissa hur många den räknade?

NOLL!

Yey till mig :P. Troligtvis går jag iaf mer än vad stegräknaren visar då, så enorm ångest över det behöver jag inte ha. Vi ska kompensera med promenader på kvällen om det går. Förövrigt är ceasarsallad en riktig bov vad gäller kalorier, dressing, ost och krutonger är verkligen kalorihöjare :P. Tänk på det!

Men över till något annat.

Lilla tjejen har nu utnyttjat sin födelsedagspresent från februari. Hon fick pengar för att köpa saker till sitt rum. Först NU gjorde maken och jag slag i saken och köpte en säng och en matta. Vi ska även fixa en fin NallePuh lampa till taket, så ska Stortjej få den lampa som Lilltjej har nu.

Jag tycker rummet blev riktigt fint! 

One thought on “Du, din svikare!

Kommentera

