Kreta = +-0!

Man skulle kunna tro att en vecka på Kreta förstör ens viktnedgång. 

Men det skedde icke. Eller iaf inte så dramatiskt. Vikten visade på +3 kg när jag vägde mig vid hemkomsten. D.v.s. +-0 från där jag började. Men när jag vägde mig på måndagen igen så hade jag gått ner 3 kg igen. Så nu är jag där jag var innan jag reste. Troligtvis var det bara en massa vätska :).

 

Det är skittrist att hålla koll på vad man äter.  Jag avskyr det faktiskt. Jag hoppas snart kunna komma till punkten där jag smått inte tänker på det iaf. Stegräknaren är där som en liten påminnelse om att gå lite mera. Det går otroligt fort att komma upp i 7000 steg och en extra liten runda så är man uppe i 8000-10000 steg bara så där. Så motionen är ok, även om jag bävar för vintern. Jag behöver köpa ett par riktigt bra kängor.

Näe, nu ska jag kolla på Once upon a Time. 

Käka lugnt! 🙂

One thought on “Kreta = +-0!

Kommentera

